1401-12-05 01:25
474
0
83747
مدیرکل پست استان گلستان خبر داد:

ارسال 2 میلیون و ۴۶۵ هزار بسته پستی از گلستان

مدیرکل پست استان گلستان گفت: 2 میلیون و ۴۶۵ هزار محموله پستی صادره از استان داشتیم که بیشترین محموله پستی به تهران، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس است.

حسن ایزدپناه در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: جزو ۱۰ استان پرترافیک کشور از نظر میزان آمار تجارت الکترونیک به‌شمار می‌رویم و  در پست شاخص‌های خوبی در این بخش داریم و باید آن را توسعه دهیم.

مدیرکل پست استان گلستان ادامه داد: دو میلیون و ۳۸۶ هزار بسته بسته در طول ۱۱ ماه سال‌جاری وارد شده که از این تعداد ۳۹۵ هزار محموله پستی درون استانی بوده  است.

ایزدپناه خاطرنشان کرد: دو میلیون و ۴۶۵ هزار محموله پستی صادره از استان داشتیم که بیشترین محموله پستی به تهران، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی و  فارس است.

وی گفت: تنها راه تجارت الکترونیک در صنعت پست است و دنیا به سمت اقتصاد دیجیتال می‌رود و پست نقش اساسی در این مهم ایفای می‌کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اگر کشور به دنبال رشد هشت درصدی است اقتصاد دیجیتال نقش مهمی دارد و سهم خدمات از این بخش ۱۴ درصد است.

ایزدپناه به ارسال نزدیک به یک هزار محموله پستی در طول سال‌جاری از گلستان به مقصد خارج از کشور اشاره کرد و گفت: این محموله‌ها در اروپا بیشتر به مقاصد آلمان و ایتالیا و در دیگر قاره‌ها به کشورهای استرالیا و کانادا بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.